Artikkelit: "Sinebrychoff"

Helppous, aitous, terveys!

Helppous, aitous, terveys!

14.6.2019

”Suomalaisten juoma- ja ruokatrendeissä korostuu kiinnostus terveelliseen ja aitouteen. Toisaalta juomavalinnoissa korostuu myös helppous, rationaalisuus ja tuttuus, kuvaa

K-kauppiaskiekkoturnaus lauottiin maaliin

K-kauppiaskiekkoturnaus lauottiin maaliin

12.6.2019

Sinebrychoff toimi tänä vuonna pääsponsorina K-kauppiaskiekkoturnauksessa, jossa kauppiaiden joukkueet mittelivät paremmuudesta. Voiton vei Joblinkin & Serlan yhteisjoukkue. KOFF

Paidat parempaan huomiseen nyt myynnissä – kampanja Aseman Lapset ry:n hyväksi

Paidat parempaan huomiseen nyt myynnissä – kampanja Aseman Lapset ry:n hyväksi

12.6.2019

Kevään aikana suomalaiset nuoret ovat voineet osallistua t-paita-suunnittelukilpailuun taiteilemalla näkemyksensä Paremmasta huomisesta. Voittajat on valittu ja nuorten suunnittelemat

KOFF Lime – raikas kesäolut

KOFF Lime – raikas kesäolut

11.6.2019

200 vuotta täyttävä Sinebrychoff tuo markkinoille uuden kesäoluen, KOFF Limen, joka täydentää kaikkien aikojen laajinta KOFF-olutvalikoimaa. KOFF Lime

Perfect Serve -koulutus starttasi Helsingistä

Perfect Serve -koulutus starttasi Helsingistä

10.6.2019

Uudet monipuolisemmat valikoimat tulevat ja säilyvät entistä paremmin, oletko mukana? DraughtMaster- asiakkaille järjestettiin Helsingin Suvilahdessa ensimmäinen lisäkoulutus, joka

Oluen maku, tuttuus ja hanasaatavuus ratkaisevat ravintolassa

Oluen maku, tuttuus ja hanasaatavuus ratkaisevat ravintolassa

10.6.2019

Sinebrychoffin myynti ja markkinointi toteuttivat kuluttajatutkimuksen suomalaisissa ravintoloissa toukokuun alussa. Tutkimuksissa haastateltiin tai havainnointiin yli 600 ravintola-asiakasta. Tutkimuksen