Artikkelit: "Myynti"

Kun tietotaito kuluttajista ja ostohetkistä yhdistyvät

Kun tietotaito kuluttajista ja ostohetkistä yhdistyvät

21.4.2017

Carlsberg-konsernin myynnin kehitysjohtajan paikalta Sinebrychoffin Off Trade -kanavajohtajaksi palannut Juha Helminen tuo oppinsa kansainvälisiltä markkinoilta Suomeen. Hän painottaa

Panimojuomatrendit 2017: tyyntä myrskyn edellä?

Panimojuomatrendit 2017: tyyntä myrskyn edellä?

13.2.2017

Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen näkee, että yksittäisiä juomakategorioita suuremmat muutokset tapahtuvat kuluttajien muuttuvissa vaatimuksissa. “Kuluttajat tulevat yhä enemmän

Sinebrychoffin toimitusjohtaja Pekka Tiainen näkee alkoholilakiuudistuksessa mahdollisuuksia

Sinebrychoffin toimitusjohtaja Pekka Tiainen näkee alkoholilakiuudistuksessa mahdollisuuksia

13.12.2016

“Näkisin, että tämä on oikea askel järkevämpään alkoholijuomiskulttuuriin. Ei ole missään nimessä suurista asioista kyse”, kuvailee tulevan alkoholilain

Cokiksen uusi lasipullo tuplasi myynnin

Cokiksen uusi lasipullo tuplasi myynnin

12.12.2016

Sinebrychoff toi syyskuussa kauppoihin kokonaan uuden sokerittoman Coca-Cola Zero Sugarin, joka korvasi 10 vuotta markkinoilla olleen Zeron. Lanseerauksen

Pyhän Patrickin päivä 17.3.2016 – maailman suurin ja ystävällisin ravintolatapahtuma

Pyhän Patrickin päivä 17.3.2016 – maailman suurin ja ystävällisin ravintolatapahtuma

15.3.2016

Irlannin kansallispyhimykselle omistettu Pyhän Patrickin päivä 17.3. on irlantilaisten kansallinen juhlapäivä ja maailman suurin ravintolatapahtuma. Arviolta noin 70

Brändien omilla kierrätyslasipulloilla on vetovoimaa

Brändien omilla kierrätyslasipulloilla on vetovoimaa

14.3.2016

Sinebrychoff investoi kierrätyslasipulloihin Keravalla – olut siirtyy tölkkeihin, mutta brändien omilla lasipulloilla on vetovoimaa. Sinebrychoffin olemassa oleva, uudelleentäytettävien lasipullojen