Mainonta

23.04.2021

JVG polkee kohti kesää yhdessä uusien Crisp Radlereiden kanssa!

Kevään takuulla herkullisimmat alkoholittomat uutuudet – Crisp Radlerit – hurmaavat nyt sitruksen ja vadelman mauissa. Radlerin loi vuosisata sitten saksalainen majatalon pitäjä, joka keksi...

Lue lisää

23.04.2021

Hyödynnä digitaalista mediapankkiamme kuluttajien aktivoinnissa

Sinebrychoffin asiakkaiden vapaassa käytössä on DIME-palvelu, eli digitaalinen mediapankki, jonka sisältöä voit käyttää ravintolasi markkinoinnissa esimerkiksi sosiaalisessa mediassa,...

Lue lisää

23.10.2018

Sinebrychoff ContentHubista tuotekuvat ja logot käyttöösi

Haluamme lisää tehokkuutta markkinointiin ja viestintään sekä hallittua brändin johtamista oman organisaation ja asiakkaiden välisessä kommunikaatiossa. Sinebrychoffin ravintola-asiakkailleen...

Lue lisää

22.10.2018

Viisi faktaa energiajuomista

Energiajuomakeskustelu herää Suomessa aika ajoin ja taustalla on usein vanhempien huoli lasten ja nuorten hyvinvoinnista. Tähän artikkeliin on kerätty faktoja energiajuomista ja niiden...

Lue lisää

02.06.2017

DIME uudistui – rekisteröidy heti ja voita liput Tuska-festareille!

Sinebrychoffin DIME-palvelun avulla jälleenmyyjämme ovat voineet luoda Facebook- ja muita screen-mainoksia tapahtumista, teemailloista tai tuotetarjouksista. Uudistuneella DIMEllä voi luoda nyt...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

13.02.2017

Panimojuomatrendit 2017: tyyntä myrskyn edellä?

Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen näkee, että yksittäisiä juomakategorioita suuremmat muutokset tapahtuvat kuluttajien muuttuvissa vaatimuksissa. “Kuluttajat tulevat yhä...

Lue lisää

17.10.2016

Lisääthän sinäkin jo myyntiäsi DIME:llä?

Jo sadat ravintolat ja baarit vetävät väkeä kiekko- ja futisiltoihin Sinebrychoffin DIME-palvelun avulla. Kyseessä on ilmainen, nopea ja helppo tapa luoda Facebook- tai screen-mainos ravintolan...

Lue lisää

06.05.2015

Karhun profiililasipullolle kansainvälinen design-palkinto

Karhun profiililasipullo on voittanut Dieline Awards –kilpailun olut- ja savukepakkaus-kategorian pääpalkinnon. The Dieline on kansainvälinen pakkausdesign-verkkosivusto, jota pidetään...

Lue lisää

28.01.2015

Battery yhteistyöhön uusien ratamoottoripyöräilijöiden kanssa

Suomalainen Battery Energy Drink panostaa voimakkaasti tulevaan MotoGP-kauteen. Energiajuoma kasvatti moto-perhettään kolmella Moto3-sarjan kuljettajalla Niklas Ajolla, Gabriel Rodrigolla ja Ana...

Lue lisää

22.01.2015

Sinebrychoff yhteistyöhön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa

Sinebrychoff aloittaa markkinointiyhteistyön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa. Sinebrychoffin ja HJK:n yhteistyön tavoitteena on kehittää stadionin viihtyvyyttä ja vauhdittaa HJK:n matkaa...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

12.11.2014

Mika Kallio ja Battery yhteistyöhön

Suomalainen energiajuoma Battery Energy Drink ja Suomen tällä hetkellä menestynein ratamoottoripyöräilijä Mika Kallio aloittavat kattavan yhteistyön tulevalla MotoGP-kaudella. Battery tulee...

Lue lisää

02.10.2014

Love Beer!

Euroopan panimoliittojen kattojärjestö The Brewers of Europe aloittaa yleiseurooppalaisen kampanjan Love Beer. Kampanjassa on mukana 5 000 panimoa 29:stä Euroopan maasta. Suomeen kampanjan tuo...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

15.04.2014

Eka Ruola on imarreltu mainosmies

”Mikäli taseensa törttöillyt eteläisen Euroopan maa nousee joskus voitolliseksi, on miltei varmaa, että ansio siitä kuuluu mainosmaakarille, joka on keksinyt tempun ja näyttänyt, miten...

Lue lisää