Carlsberg

05.01.2021

Alkoholittomat oluet kasvavat ja kehittyvät

Alkoholittomien oluiden suosio on kasvanut tasaisesti viime vuosina, terveys- ja keventämistrendi vain laajenee. Sinebrychoffin alkoholittomien panimojuomien valikoima kasvaa ja kehittyy keväällä...

Lue lisää

21.10.2019

Olut puukuitupullossa entistä lähempänä

Olutta tarjoiltiin perjantaina 11.10. ensimmäistä kertaa kahdesta viimeisimmästä vihreän kuitupullon prototyypistä C40-kaupunkien ilmastoverkoston pormestarien huippukokouksessa...

Lue lisää

23.04.2018

DraughtMaster – hanaoluen uusi sukupolvi

Sinebrychoff laittaa Suomen ravintola-astiat vaihtoon yli puolen vuosisadan jälkeen. Uuden DraughtMaster-hanalaitteiden olut on laadukkaampaa ja säilyy pidempään. Carlsbergin kehittämässä...

Lue lisää

31.10.2017

Sinebrychoffin uusi toimitusjohtaja Anders Frydenlund

Sinebrychoffin vetovastuu siirtyi elokuun alussa yhdeksän vuoden ajan yritystä johtaneelta Pekka Tiaiselta norjalaiselle Anders Frydenlundille. Frydenlund tuli Suomeen Carlsberg-konserniin kuuluvan...

Lue lisää

02.06.2017

Kansainvälisellä asenteella, uutta pelkäämättä

Kansalainen Sinebrychoff 2016 –raportti kertoo työstämme kestävän kehityksen hyväksi ”Kun sinebrychoffilaiset valmistavat juomia, ne tulevat kaikkein parhaiten ja vastuullisimmin...

Lue lisää

18.01.2017

Carlsberg tuo oluen puukuitupulloon ensi vuonna

Vuonna 2018 Carlsberg saa valmiiksi uuden pullotyypin, joka valmistetaan puukuiduista ja on biohajoava. Puukuitupullo hajoaa maastoon 2-5 vuodessa, kun tölkit ja lasipullot tarvitsevat samaan 500...

Lue lisää

28.09.2016

Carlsberg esitteli uuden vihreän kuitupullon

Vihreän puukuitupullon uusi design julkistettiin Kööpenhaminassa vuoden 2016 Sustainable Brands -konferenssissa. Carlsbergin vihreän kuitupullon uusi malli paljastettiin tänään, kun 500...

Lue lisää

15.09.2016

Kohtuullisen oluen päivä 16.9. muistuttaa, että olut on parhaimmillaan vastuullisesti nautittuna

Kansainvälinen Kohtuullisen oluen päivän kampanjointi laajenee, vastuullisen alkoholinkäytön viestintää 79 maassa Syyskuun 16. päivänä 2016 panimot, viranomaiset ja kolmas sektori 79 maassa...

Lue lisää

23.05.2016

Sinebrychoff ja Pori Jazz jatkavat yhteistyötään

Suomen vanhin panimo ja maan vanhin musiikkifestivaali jatkavat yhteistyötään uudella sopimuksella. Sopimus on kolmivuotinen ja mahdollistaa myös jatkon. Tänä kesänä Sinebrychoff on ollut...

Lue lisää

18.05.2016

Carlsbergin tutkimuslaboratorio valmisti laatuoluen kantaisän uudelleen

Carlsbergin tutkimuslaboratorio on onnistunut panemaan maailman ensimmäisen laatulagerin uudelleen käyttäen nykyaikaista teknologiaa. Olut on valmistettu alkuperäisellä puhdashiivalla, jonka...

Lue lisää

15.03.2016

Earth Hour sammuttaa valot ja kiinnittää huomiota ilmastonmuutokseen

Sinebrychoff ja Carlsberg ovat osallistuneet jo vuodesta 2008 vuosittain kansainväliseen Earth Hour –kampanjaan, jossa sammutetaan tarpeettomat valot maaliskuun lopulla sovittuna lauantaina...

Lue lisää

Sinebrychoff logo

22.05.2015

Juha Helminen Carlsberg-konsernin strategiajohtajaksi

Strategiajohtaja David Serre jättää Carlsbergin ja siirtyy uusiin haasteisiin konsernin ulkopuolelle. Sinebrychoffin Juha Helminen (kuvassa) ottaa hänen tehtävänsä. David Serre on päättänyt...

Lue lisää

22.01.2015

Sinebrychoff yhteistyöhön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa

Sinebrychoff aloittaa markkinointiyhteistyön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa. Sinebrychoffin ja HJK:n yhteistyön tavoitteena on kehittää stadionin viihtyvyyttä ja vauhdittaa HJK:n matkaa...

Lue lisää

06.06.2014

Carlsberg on mukana niin kotimaisilla kuin ulkomaisillakin jalkapallokentillä.

Jalkapallo + Carlsberg? Carlsberg on Suomen vahvimmin jalkapalloon mielikuvallisesti liitetty olut. Ei ihme, sillä merkki näkyy hienosti jalkapallokentillä ympäri Euroopan. Futisperinne on...

Lue lisää