Yhdistä Coca-Cola ja ruoka jo kaupassa

Kotikokit miettivät yhä enemmän ruokien ja juomien makukokonaisuutta ja suuntaavat ostoksille täydentämään ateriatarpeita.  Coca-Cola tuo lisää makua suomalaisten ruokahetkiin ja tämän kevään ohjelma tähtää erityisesti pienten ostoskorien arvon kasvattamiseen.

Alkuvuoden Coca-Colan suurkampanja näkyy niin jakelukanavissa, sosiaalisessa mediassa kuin perinteisissä medioissakin. Kampanja tarjoaa kuluttajille ideoita ja inspiraatiota hyviin ruokahetkiin ja myyntipisteille mahdollisuuden kannattavaan lisämyyntiin.

”Tuotteiden hyllysaatavuus kannattaa varmistaa, koska alkuvuoden ruoka- ja juomakampanja varmasti lisää Coca-Cola-juomien kysyntää. Pienissä ostoskoreissa korostuvat erityisesti tunnettujen brändien pienet, heti kulutettavat juomapakkaukset”, Sinebrychoffin ketjumyyntipäällikkö Jari Karppinen kertoo.

Heti kulutettavia juomia kannattaa sijoittaa juomaosaston lisäksi mahdollisuuksien mukaan sopivien käyttöyhteyksien oheen – eli esimerkiksi take-away- ja pakasteruokien kuten pizzan lähistölle. Lisäksi kassoilla on hyvä olla 0,25 litran Coca-Cola-tölkkejä ja 0,5 litran kierrätysmuovipulloja. Tunnetut brändit, kuten juuri Coca-Cola, toimivat näissä erittäin hyvin.

Coca-Cola Classic ja Coca-Cola Zero Sugar ovat täydellisiä pareja monille erilaisille ruuille. Ja mikä parasta, juomasta on saatavilla useita eri tilanteisiin sopivia pakkauskokoja. Pienet kotitaloudet suosivat erityisesti pienempiä kokoja.

Ota täysi hyöty ruokakampanjoista maailman tunnetuimman juomabrändin avulla ja sijoita Coca-Cola parhaille myyntipaikoille. Ruoka kokoaa ystävät ja läheiset yhteen, mikä tekee arkisestakin ruokahetkestä erityisen.

 

(Visited 1 times, 1 visits today)