Lisää kesämyyntiä hetikulutettavilla ja muista Coca-Colan kaupunkikampanja!

Jopa kolmannes virvoitusjuomista ja itseasiassa kaikista panimojuomista nautitaan kesäkuukausina. Kesän virvoitusjuomamyyntiä vauhdittavat oikea esillepano, kylmäsaatavuus ja Cokiksen kaupunkikampanja.

Kesäkauppiaan muistilista:

  1. Pidä hyllyt täynnä hetikulutettavia kylmiä juomia
  2. Anna hyvin tilaa menevimmille tuotteille, kuten Coca-Colalle ja Cokis Zerolle
  3. Pidä heräteostos-coolereita tarpeeksi ja hyvillä paikoilla esimerkiksi kassojen yhteydessä

Tänä kesänä 23 suomalaispaikkakuntaa Hangosta Utsjoelle saa nimensä Coca-Cola ja Coca-Cola Zero Sugar -pulloihin. Etiketteihin valitut suomalaiskaupungit sijoittuvat eri puolille Suomea, eroavat lomakohteina toisistaan ja sopivat myös lomanviettoon eri vuodenaikoina. Suomalaisten paikkakuntien lisäksi Coca-Cola-pullojen etiketteihin painetaan tänä kesänä 28 eurooppalaista lomakohdetta ja 21 kaukokohdetta eli yhteensä 72 eri kohdetta, joihin on mahdollista voittaa unelmalomia.

– Tämän kesän kampanja on toteutettu samassa hengessä kuin vuonna 2013 ennätyssuosion saavuttanut nimikampanja. Jääkylmä Coca-Cola ja loma kuuluvat yhteen. Niin suomalaiset kuin ulkomaisetkin lomakohdepullot herättivät suurta mielenkiintoa jo ennen niiden saapumista myyntiin. Monella oli mielessä oma suosikkikohde tai -kaupunki, jonka nimellä varustettu pullo viimeistelee kesäisen juomanautinnon, kertoo markkinointipäällikkö Vilma Karvonen (kuvassa) Suomen Coca-Colalta.

Coca-Colan kesäpullolla voi osallistua arvontaan, jonka pääpalkintona on kahden henkilön unelmaloma valitsemassaan kohteessa. Arvontakoodi löytyy jokaisen kampanjapullon korkista. Kahden hengen voittomatkoja arvotaan 12 kappaletta kesä–elokuussa, yksi matka kunakin kesäviikkona. Tämän lisäksi vielä erikoispalkintona jaossa superviikonloppu Ibizalla Coca-Colan rantatalossa yhdessä CokeTV:n juontajien Benjaminin, Ilonan ja Dokken seurassa.

Myös kapeat 250ml pikkutölkit ovat tänä kesänä ja syksynä paitsi nautinnollinen myös vetovoimainen pakkaus, joita kannattaa pitää kylmässä ja saatavilla. Kapeiden Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar, Fanta ja Sprite -tölkkien mustien avausklipsien alla on koodi, jolla voi voittaa elokuvalipun Finnkinon teattereihin ympäri maata. Koko loppuvuoden on joka viikko jaossa mahtavat 100 lippua, kesä-elokuussakin siis peräti 1200 lippua!

(Visited 1 times, 1 visits today)
Jutun aihesanat: , ,