Karhun profiililasipullolle kansainvälinen design-palkinto

karhuKarhun profiililasipullo on voittanut Dieline Awards –kilpailun olut- ja savukepakkaus-kategorian pääpalkinnon. The Dieline on kansainvälinen pakkausdesign-verkkosivusto, jota pidetään pakkausalan designfoorumien ykkösenä internetissä.

”Karhu – suomalaisten suosikkioluena – haluaa olla mukana kehittämässä suomalaista olutkulttuuria. Brändin oma kertalasipullo on investointi tulevaisuuteen ja pitää meidän ajan hermolla kansainvälistäkin kilpailua vastaan.  Hienoa saada kansainvälistä tunnustusta ja voittaa näin arvostetussa yhteisössä kategoriamme pääpalkinto. Mutta ehkä vielä hienompaa on se, että Karhun uusi pullo ja sen uusi mainonta on herättänyt poikkeuksellisen paljon positiivista suoraa palautetta myös kuluttajilta meille tänne panimolle,” Sinebrychoffin markkinointijohtaja Kirsi Räikkönen kertoo.

Karhu profiili 2015Karhun profiililasipullon on suunnitellut Design Bridge Iso-Britanniasta. Pantillisen profiililasipullon materiaali murskataan ja kierrätetään uudelleenkäyttöön.

Karhun kertapullon lanseeraus ensin anniskelussa ja nyt myös päivittäistavarakaupassa on ollut osa Karhun uudelleenlanseerausta ja osa brändin visuaalisen ilmeen päivitystä. Sinebrychoff valmistautuu parhaillaan Keravan tuotantolaitoksessaan lasilinjastonsa remonttiin, joka mahdollistaa laajemman valikoiman kertalasipulloille Suomessa.

Karhu on Suomen suosituin olut kuluttajien mielimerkkiä kysyttäessä (Millward Brown Consumer Beat 2015).

www.thedieline.com/blog/2015/4/27/1st-place-beer-malt-beverages-tobacco-karhu

(Visited 130 times, 1 visits today)
Jutun aihesanat: , ,