Artikkelit: "Päivittäistavarakauppa"

Panimojuomatrendit 2017: tyyntä myrskyn edellä?

Panimojuomatrendit 2017: tyyntä myrskyn edellä?

13.2.2017

Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen näkee, että yksittäisiä juomakategorioita suuremmat muutokset tapahtuvat kuluttajien muuttuvissa vaatimuksissa. “Kuluttajat tulevat yhä enemmän

Yhdistä Coca-Cola ja ruoka jo kaupassa

Yhdistä Coca-Cola ja ruoka jo kaupassa

13.2.2017

Kotikokit miettivät yhä enemmän ruokien ja juomien makukokonaisuutta ja suuntaavat ostoksille täydentämään ateriatarpeita.  Coca-Cola tuo lisää makua suomalaisten

Cokiksen uusi lasipullo tuplasi myynnin

Cokiksen uusi lasipullo tuplasi myynnin

12.12.2016

Sinebrychoff toi syyskuussa kauppoihin kokonaan uuden sokerittoman Coca-Cola Zero Sugarin, joka korvasi 10 vuotta markkinoilla olleen Zeron. Lanseerauksen

Bocuse d’Or -kokki Eero Vottosen lempiresepti Tumman Karhun kera: Metsäsieniburgeri

Bocuse d’Or -kokki Eero Vottosen lempiresepti Tumman Karhun kera: Metsäsieniburgeri

13.9.2016

Suomen Bocuse d’Or -edustaja ja pitkän linjan kokki Eero Vottonen suosittelee uutta Karhu Tumma Lageria ruokajuomaksi.  Katso Eeron

Tuleva alkoholilaki mahdollistaa uudet juomainnovaatiot

Tuleva alkoholilaki mahdollistaa uudet juomainnovaatiot

8.9.2016

Ensi vuonna voimaan tulevaksi luvattu uusi alkoholilaki tuo kauppaan lisää valikoimaa, rohkaisee kuluttajaa kokeilemaan aiempaa rohkeammin uusia makuja

Coca-Cola Zero Sugar on vuosikymmenen suurin Cokis-lanseeraus

Coca-Cola Zero Sugar on vuosikymmenen suurin Cokis-lanseeraus

8.9.2016

Uudessa Coca-Cola Zero Sugarissa on entistä enemmän Coca-Colan makua, mikä lisää sen vetovoimaa niin kaloreitaan seuraavien kuin alkuperäisestä