Artikkelit: "Mainonta"

Panimojuomatrendit 2017: tyyntä myrskyn edellä?

Panimojuomatrendit 2017: tyyntä myrskyn edellä?

13.2.2017

Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen näkee, että yksittäisiä juomakategorioita suuremmat muutokset tapahtuvat kuluttajien muuttuvissa vaatimuksissa. “Kuluttajat tulevat yhä enemmän

Lisääthän sinäkin jo myyntiäsi DIME:llä?

Lisääthän sinäkin jo myyntiäsi DIME:llä?

17.10.2016

Jo sadat ravintolat ja baarit vetävät väkeä kiekko- ja futisiltoihin Sinebrychoffin DIME-palvelun avulla. Kyseessä on ilmainen, nopea ja

Karhun profiililasipullolle kansainvälinen design-palkinto

Karhun profiililasipullolle kansainvälinen design-palkinto

6.5.2015

Karhun profiililasipullo on voittanut Dieline Awards –kilpailun olut- ja savukepakkaus-kategorian pääpalkinnon. The Dieline on kansainvälinen pakkausdesign-verkkosivusto, jota pidetään

Battery yhteistyöhön uusien ratamoottoripyöräilijöiden kanssa

Battery yhteistyöhön uusien ratamoottoripyöräilijöiden kanssa

28.1.2015

Suomalainen Battery Energy Drink panostaa voimakkaasti tulevaan MotoGP-kauteen. Energiajuoma kasvatti moto-perhettään kolmella Moto3-sarjan kuljettajalla Niklas Ajolla, Gabriel Rodrigolla

Sinebrychoff yhteistyöhön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa

Sinebrychoff yhteistyöhön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa

22.1.2015

Sinebrychoff aloittaa markkinointiyhteistyön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa. Sinebrychoffin ja HJK:n yhteistyön tavoitteena on kehittää stadionin viihtyvyyttä ja

Mika Kallio ja Battery yhteistyöhön

Mika Kallio ja Battery yhteistyöhön

12.11.2014

Suomalainen energiajuoma Battery Energy Drink ja Suomen tällä hetkellä menestynein ratamoottoripyöräilijä Mika Kallio aloittavat kattavan yhteistyön tulevalla MotoGP-kaudella.