20-vuotias Battery laajentaa vesiin ja voi paremmin kuin koskaan

battery-offtrade2Sinebrychoffin 1997 lanseeraama Battery Energy Drink juhlii ensi vuonna täysiä vuosia. Erityisen ilahduttavaa on se, että Battery-myynti on kasvussa niin Suomessa kuin ulkomailla. Heti juhlavuoden alussa Battery julkaisee uuden juomakategorian, isotoniset energiavedet.

”Viimeisten kuukausien myynti osoittaa, että brändi on iskussa. Olemme markkinajohtaja Batteryllä koko Suomen energiajuomakategoriassa. Lisäksi vienti voi hyvin. Kaikki tämä kertoo Batteryn brändin vetovoimasta, joka toimii kaikkialla maailmassa. Asiakkaidemme avulla 2017 tulee olemaan Batterylle vahvin vuosi koko brändin historiassa”, sanoo Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen.

battery-energy_water_lopBatteryä on erilaisiin käyttötilanteisiin ja –tarpeisiin. Viime vuosina tärkeäksi ovat nousseet kevyemmät mutta silti funktionaaliset Battery-maut kuten Battery Vitamin Energy tai todelliseksi hitiksi osoittautunut Battery No Calories Lime, joka valloittaa jo ulkomaillakin. Vuodenvaihteessa Battery tuo markkinoille täysin uuden juomakategorian, isotonisen energiaveden. Kaksi erimakuista energiavettä on tarkoitettu erityisesti paljon liikkuville.

Tämän päivän kuluttajat ja kuntoilijat toivovat piristäviä ja vähäkalorisia juomia, joita nauttia urheilusuorituksen aikana tai jälkeen. Batteryn isotonisissa energiavesissä on aktiiviselle liikkujalle soveltuva koostumus sokeria ja kivennäisaineita imeytymisen kannalta, samassa suhteessa kuin ihmiskehossa.

”Juomakategoriat ja juomien nauttimistilanteet muuttuvat ja sekoittuvat toisiinsa. Myös energiajuomien käyttötilanteet ovat hyvin erilaisia ja sama kuluttaja saattaa nauttia Batteryä eri tarkoituksissa. Battery Energy Water toimii erityisesti urheilun tai kuntoilun jälkeen mutta piristää vetenä myös autoillessa tai työpaikalla”, Batteryn tuotepäällikkö Laura Niskanen kertoo.

20 vuodessa Batteryn kuluttajajoukko on kasvanut ja laajentunut. Energiajuomat saatetaan mieltää yhä lähinnä nuorten juomiksi, mutta kuluttajat ovat kaikenikäisiä ja Battery piristää hyvin monenlaisissa tilanteissa. Käyttötilanteesta ja käyttäjästä riippumatta Batteryn ydin on pysynyt muuttumattomana 20 vuotta – Battery piristää ja pitää liikkeellä – Keeps you going kuten tunnuslauseensa on luvannut alusta asti.

Kansainvälisesti Battery on jo pitkään ollut Sinebrychoffin vientivaltti. Tällä hetkellä myyntiä on yli 20 maassa, uusimpina avauksina Slovakia, Iso-Britannia, Intia ja Japani.

Energiajuomien myynti on kasvussa, ja Battery on Suomessa sen veturi. Uudet kategoriat, lanseeraukset ja näyttävät esillepanot ovat nostaneet energiajuomat entistä useamman suomalaisen huulille. Sosiaalinen media on ollut tärkeä kanava Batterylle, joka on Suomen sosiaalisin juoma ainakin Facebookin 140 000 fanin perusteella.

2017 Batteryn valikoimassa ovat: Battery Energy Drink, Battery No Calories, Battery No Calories Lime, Battery Vitamin Energy Citrus & White Tea, Battery Jungled, Battery Energy Water Lemon ja Battery Energy Water Lime-Orange-Pineapple.

(Visited 1 times, 1 visits today)
Jutun aihesanat: ,